Vrácení zboží a reklamace

Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Může se samozřejmě stát, že obdržené zboží nesplní vaše očekávání. Do 90 dní od nákupu nám ho můžete jednoduše zaslat zpět.

Prosíme, tomuto věnujte pozornost! Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email obchod@lorano.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem a zlepšovat tak naše služby. Děkujeme.

Postup při vrácení zboží

Nesplnil kousek vaše očekávání? Nebo nesplnil očekávání někoho jiného? Nezoufejte, zakoupené zboží nám můžete do 90 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem pro vrácení/reklamaci zboží. Tento formulář můžete přiložit přímo k vrácenému zboží, nebo nám ho zaslat na e-mail obchod@lorano.cz. Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.

Zaplacenou částku za vrácené zboží vám pošleme na bankovní účet uvedený ve vyplněném formuláři, který od vás obdržíme.

Kompletní nepoužité a nepoškozené zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

 

Lorano
nám. 28. října 1104/17
602 00 Brno

 

Pokud pro vrácení zboží zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky. Budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám. Nezapomeňte připsat i telefonní číslo 732 563 262, aby doručení proběhlo bez komplikaci a balík k nám v pořádku dorazil!

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s koupeným zbožím? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí, když nám na email obchod@lorano.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže, případně rovnou pošlete vyplněný formulář pro reklamaci zboží, který je ke stažení níže.

Poškozené zboží při přepravě

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
  • důvod reklamace (popis závady zboží atd.),
  • fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil.

Nefunkční zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
  • důvod reklamace (popis závady zboží),
  • v ideálním případě fotografie reklamovaného zboží.

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

 

Lorano
nám. 28. října 1104/17
602 00 Brno

 

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky. Budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám. Nezapomeňte připsat i telefonní číslo 732 563 262, aby doručení proběhlo bez komplikaci a balík k nám v pořádku dorazil!

 

Spolu se zbožím zašlete i vyplněný formulář pro reklamaci zboží, který je ke stažení níže. Jakmile k nám zboží dorazí, tento formulář potvrdíme a zašleme na vaši e-mailovou adresu. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem do 30 dní od přijetí zboží prodávajícím.

 

Berte, prosím, na vědomí, že reklamaci nelze podat telefonicky

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na obchod@lorano.cz). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

Formulář pro vrácení / reklamaci zboží ke stažení (.docx)

 

Formulář pro vrácení / reklamaci zboží ke stažení (.pdf)